Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

 

Stringi białe.

Z zewnątrz, jedyny sposób na opisanie sklepu to swish. Mój biustonosz sportowy Freya ma rozmiar 28FF, ale jest trochę za ciasny (!) w pasie, więc zdecydowałam się na ten w rozmiarze 30F. Bezpieczeństwo korzystania z biustonosz do karmienia .I tylko kiedykolwiek nosić czarny w tym stylu jako naturalne wygląda nic ale na mojej skórze. W pralce (tak, nawet w trybie delikatnym), ciśnienie wody oraz nacisk ubrań wokół biustonosza (nawet w worku na bieliznę) może spowodować, że druty się skręcą i stracą swój kształt. Tak, to już KOLEJNY pick z tej firmy dla mnie! Nie mogę nic na to poradzić. Zdobyłem jednak trochę informacji, które mogą Cię zmotywować do pomocy! Bosom Galore przyjęły już wiele informacji zwrotnych od konsumentów i mają na myśli dwa projekty, które pojawią się w ich letniej kolekcji: jedwabny plunge w kolorze węgla drzewnego i czarnym oraz (i jestem tym bardzo podekscytowana!) czarny, niejedwabny zestaw uprzęży z paskami. Nie polecam tego robić, chyba że lubisz dość twarde staniki. Mam wiele przemyśleń na temat tego zestawu i kilka problemów. Mostek.

Jaki biustonosz do dużego biustu.

Aha i zanim zaczniemy, zapomnieliśmy wspomnieć, że zostaliśmy nominowani do nagrody Esty Lingerie Awards za najlepsze recenzje! Jeśli uważasz, że jesteśmy najlepsi, zagłosuj na nas tutaj (prosimy!) i sprawdź też wszystkie inne blogi. Wiele kobiet, które uważają, że fiszbiny są niewygodne, zazwyczaj nosi niewłaściwy rozmiar biustonosza. Aby biustonosz był idealnie dopasowany jako całość, każda jego część musi spełniać swoje zadanie. Nie powiedziano nam z góry, jaki styl dostaniemy, a jedynie zapytano o nasze rozmiary - wiedząc, że przemiłe panie w Curvy Kate mają więcej niż wystarczające doświadczenie i wiedzę w dopasowywaniu biustonoszy, wyjaśniłam, że mój obecny rozmiar to zwykle 28GG, ale w bardziej zamkniętych topach lub płytkich stylach lepiej będzie mi w 28H, wiedząc, że będą wiedziały, co dla mnie wybrać na podstawie tego, co widziały na blogu. a tu starsza pani w okularach wciskała mnie w coś, co nosiłaby moja babcia. Stanik kosztuje $89 AUD, podwiązka $80 AUD, a slipy $45 AUD. Po znalezieniu idealnego dopasowania, Twój stylista pomoże Ci wybrać najlepszy biustonosz sportowy, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom. Nie miałam wcześniej problemu z łabędzimi haczykami, ale te używane przez Hopeless są bardzo cienkie, więc nie trzymają się elastycznej gumy tak dobrze. W przypadku Australii, jeśli posiadasz towary o wartości przekraczającej 1000$ w jednym zamówieniu, zostaniesz obciążony podatkiem importowym i nie jest on tani.

Damska piżama satynowa.

To, mogę słusznie nazwać fantazyjne piżamy, i twierdzą, że zrobiłem żadnych specjalnych wysiłków w ogóle. Lata 20-te były erą wampa w filmie, więc czarna bielizna była zdecydowanie dostępna dla bardziej odważnych kobiet. Christian Dior, słynny couturier z lat 50-tych, jest kolejnym ważnym miłośnikiem zwierzęcych nadruków. Byłam bardzo zaskoczona, gdy okazało się, że podwieszane majtki doskonale trzymają się na nogach z prawdziwymi pończochami, nie ma potrzeby ich podtrzymywania. Oto kilka ulubionych modeli biustonoszy bez drutów, które ostatnio wybrały moje klientki:. A co z darmowymi majtkami, jak słyszę, że pytacie? Cóż, niestety dla mnie ta oferta okazała się kompletną porażką. Gumka pod pachami i w pasie. Produkcja ich produktów jest naprawdę dość droga, ponieważ korzystają wyłącznie z brytyjskich producentów (to jedna z moich ulubionych rzeczy!) i tylko z najlepszych jakościowo materiałów. Ta stylizacja jest nieco bardziej ekstremalna i zdecydowanie bardziej nadaje się na wieczorne wyjście niż na zakupy mleka.

Stanik ze strapsami.

Wygląda na to, że będę nosić moją podwiązkę WKD z moim stanikiem avocado i stringami beznadziejnej bielizny. Jak odnajdować body .Bez nich sylwetka sukni po prostu nie działała. Jego cena to 22 funty, co jest rozsądną ceną za dobrze dopasowany biustonosz t-shirt. Sprawia to, że jest wygodniejsze w noszeniu bez dodatkowych zatrzasków lub haczyków i oczek, ale sprawia, że pójście do łazienki w pośpiechu jest ciekawym doświadczeniem. Próbowałem Cher sheer pończochy od nich i mają cienkie wzmocnione palce i nosić OK biorąc pod uwagę cenę 5 dolarów, ale nie dałbym im żywotność więcej niż 5 nosi. Potem go przymierzyłam. Czas na sprawdzenie rzeczywistości. Majtki nie są tak dobrze skonstruowane jak biustonosz, ale nadal mają dobry stosunek jakości do ceny. Marki kierują swoją ofertę do różnych grup wiekowych i demograficznych, dlatego też ustaliły pojemność i kształt miseczek tak, aby spełnić oczekiwania swoich klientów, co oczywiście różni się w zależności od kraju.

Biustonosze dla mam karmiących.

Ten zestaw idealnie do mnie pasuje. Biustonosz sportowy High Impact Dual Layer: Biustonosz sportowy High Impact jest idealny, gdy potrzebujesz dodatkowego wsparcia dla biustu podczas intensywnych ćwiczeń, takich jak bieganie, HIIT, aerobik itp. Kiedy jednak już się go zrobi, trzyma on mocno bandeau top na miejscu. Wspaniały strój zaczyna się od dobrego fundamentu - Twojego idealnie dopasowanego biustonosza. Byłam trochę niezdecydowana, czy zamówić ją w moim rozmiarze biustonosza, ponieważ kiedy robiłam to z innymi markami, okazywało się, że jest za mała. Upewnij się, że ramiączko jest dobrze dopasowane pod biustem i wybierz stanik z fiszbinami, które przylegają płasko do skóry. Wiemy, że większość z Was po cichu kibicuje biustonoszom z fiszbinami, a dlaczego nie? Zapewniają one świetne wsparcie i kształtowanie biustu, jednocześnie oferując delikatne uniesienie. Mój oryginalny biustonosz został więc uznany za rozmiar 26F, a ten, który otrzymam, będzie miał stary rozmiar 30FF, teraz oznaczony jako 28FF. Jest ona idealna dla mojego kształtu, ponieważ mam tendencję do zachowywania się jako dość pełna na górze, więc stwierdzam, że każdy zamknięty top wcina się tam w tkankę lub jest zmuszony do nadania dziwnego kształtu, ale koronka elastyczna robi dokładnie to, co jest napisane na puszce i rozciąga się, aby pomieścić moją górną pełnię.

.

Nie nazwałabym tego biustonoszem, ponieważ jest to raczej stanik typu crop top - nie ma on zdefiniowanego kształtu miseczek ani fiszbin, ale działa tak, aby zdyscyplinować Twój biust, jak opisuje to strona internetowa, poprzez wciągnięcie go do środka i przytrzymanie przy ścianie klatki piersiowej. 32B jest właściwie moim arcynemesis, będąc właśnie tym rozmiarem, do którego byłam źle dopasowana aż do listopada. Nosiłam go już kilka razy podczas pilatesu i z pewnością spełnia swoje zadanie, trzymając piersi z dala od twarzy podczas ćwiczeń na stojąco i robienia foki (Charley i ja nie możemy tego robić bez wybuchów śmiechu!). Wszystko, czego potrzebujesz, to wspaniały biustonosz typu balconette lub gorset (najlepiej z czarnej koronki lub w panterkę), który założysz pod półprzezroczystą czarną bluzkę. Powiedziałabym jednak, że w tym przypadku warto - dla samej urody!. Oznacza to, że powstają małe kieszonki powietrzne, które umożliwiają przepływ powietrza przez kubek. Zazwyczaj są brzydkie, nie są najbardziej pochlebne i z pewnością są godne pretensji po tym, jak wydasz ponad 40 funtów na coś, czego nikomu nie pokażesz (chyba, że na swoim blogu, w którym to przypadku będziesz rozrzucać zdjęcia po całym Facebooku, Twitterze, Instagramie i Pintereście). Dwa lata zajęło mi zdobycie konta hurtowego w Luli Fama, aby przekonać ich, że jestem prawdziwą marką, a nie tylko kolejną projektantką podrabiającą ich najnowsze bikini i kostiumy kąpielowe. Ale jak, pytasz? Biustonosze te są wykonane z materiału rozciągliwego w 4 kierunkach, który rozciąga się zarówno w poziomie, jak i w pionie, umożliwiając swobodne poruszanie się podczas wszystkich ćwiczeń.

Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Biustonosze bez fiszbin
Stroje kąpielowe
Figi damskie

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: